Alla inlägg den 18 januari 2017

Av Amelie Kiliansson - 18 januari 2017 23:12

Efter skolan idag tog jag stadsbussen in till min kille. Han har nämligen fått en egen lya i Hbg (om jag inte nämnt det tidigare) och guuud så fruktansvärt fint det var för att vara en etta bara! Nu har vi inte synts till med varandra i 2 veckor, så det var sjukt underbart att få träffas och mysas lite med honom innan vi tog stadsbussen för att han skulle kolla på en dubbelsäng som han skulle köpa av en man också. Den var fin den och väldigt mjuk och härlig att sitta på. :) Sen skulle vi dra oss till hans syrra och hennes kille. Dom bodde väldigt fint och stort, dessutom! Blev förresten bjuden på yoghurt och blåbär och en vaniljshake till det, gott gott. Efter det skulle dom iväg och gymma allihopa. Gymmet låg inne i centrumet så vi körde dit och jag stadsbussen in mot Knutan för att kunna ta tåget hem sedan. Nu börjar jag faktiskt känna mig trött så ska alldeles strax lägga mig, men först blir det lite "PH" så annars får ni ha det fint så länge, puss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards