Direktlänk till inlägg 16 december 2016

GRATTIS TILL MAMMA! <3

Av Amelie Kiliansson - 16 december 2016 22:57

Igår var jag och Anny på Väla efter skolan för att handla julklappar och jag skulle köpa en födelsedagspresent till mamma eftersom hon fyller år idag. Det var inte så mycket folk och vi stannade i kanske max 2 timmar innan vi stack hemåt. Var trött som fasen när jag kom hem så därför blev det inget bloggande igår, men idag efter skolan mötte jag upp min kille på Knutan och vi drog hem till mig med tåget och senare mot kvällen firade vi mamma och brorsan var också här och firade henne. Hon uppskattade vår present (som jag och min kille hade bestämt att vi skulle dela på tillsammans) och hem blev ganska glad över den. :) Och ja, glömde ju nämna att det var Christina Aguileras parfymset som hon fick och den var inte så där jättebillig precis... Just nu händer inte så mycket mer än att jag och killen kollade på disneyfilmen "Frost" alldeles nyss och jag har ingen vad vi ska göra nu, men tror det får bli läggdags strax för jag börjar känna mig lite trött faktiskt men annars får ni ha en go kväll på er, pusshej! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelie Kiliansson - Tisdag 9 april 23:46


?igår du lämnade jordelivet, farmor. Saknar dig väldigt mycket och har dig i tankarna vart jag än befinner mig. ...

Av Amelie Kiliansson - Lördag 6 april 20:01


Hör upp, alla ABBA-fans för ikväll kl. 20.00 på svt 1 och svtplay kommer ABBA att hyllas för sin vinst för exakt idag den 6 april 1974. Där kommer vara många artister som kommer att sjunga deras låtar och dessutom finns det en dokumentär som heter ?S...

Av Amelie Kiliansson - Fredag 15 mars 23:56


Fick äntligen mitt silviacertifikat från jobbet som damp ner i postlådan i förrgår. Happy happy! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Söndag 10 mars 23:12


Så var det nu dags för årets oscarsgala som sänds kl. 23.20 på tv4 och tv4play. Don?t miss that out! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Lördag 9 mars 23:28


Så var detta årets Mello över och så kan vi se fram emot maj-ESC om ett par månader, tjohej! :D(Y)...

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards