Alla inlägg den 18 augusti 2016

Av Amelie Kiliansson - 18 augusti 2016 23:35

Låter kanske som en irriterad rubrik, men resten av dagen har inte varit så jäkla bra faktiskt. Men idag har vi fått gått rundvandring på hela skolan och sen har vi haft lite lära-känna-övningar/lekar och nu äntligen kommit igång på riktigt med temat "Rötter" och diskuterat i smågrupper vad ordet betyder för en själv och på torsdag nästa vecka ska vi äntligen ha vår allra första föreställning, så hela nästa vecka lär bli stress och press, haha! Idag har vi förresten äntligen fått våra nya kaffemuggar (dom är mörkblåa denna gång, yeeey!) och nya vattenflaskor så jag har fått "inviga" bägge två. Fick iallafall skippa akrobatiklektionen för att ta bussen och försöka fixa detta boendestöd på kommunen, men dom blev så förvirrade när man försökte förklara och sen när dom äntligen fattade vad det innebar fast tyvärr inte kunde hitta blanketten jag skulle skriva på så skickade dom mig och mamma (hon följde med som stöd) långt åt helvete någonstans i stan där man skulle prata med någon annan om att få blanketten och när vi väl kom dit så var det inte rätt ställe att gå till så kvinnan i receptionen skickade oss tillbaka ner mot stan igen (puh!) och förklarade för oss ett annat ställe vi skulle gå till istället som låg nära Apoteket. Först hittade vi inte, men till slut så kom vi till en port med en skylt där det stod olika avdelningar och äntligen hittade vi rätt! :O Men tyvärr så var det inte öppet i receptionen, men där stod ändå en kvinna och vi bad henne om deras telefonnr som jag ska ringa till imorgon bitti, men jag blev sjukt irriterad för att jag fått gå från en lektion jag hellre hade varit med på än att hålla på och ränna runt hela stan som en jäkla idiot. Verkar som att ängelholmarna inte har koll på läget, liksom? Inte nog med att det började regna också när vi kom ut därifrån, sicken dag alltså! Imorgon kommer min kille till skolan eftersom han slutar tidigt imorgon och käkar lunch med mig förmodligen och vi ska umgås hela helgen. Har inte träffat honom på ett långt så längtar ihjäl mig just nu. Nu ska jag inte uppehålla er mer än så här, så ni får ha det bra så länge nu, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards