Alla inlägg under juli 2016

Av Amelie Kiliansson - 7 juli 2016 22:18

Imorse stack min kille till jobbet och på lördag åker han och hans familj till Mallorca. Kommer sakna honom asmycket, men det gäller bara en vecka. Kände inte för att ut och springa direkt efter att han stuckit så fick bli en senare runda i eftermiddags. Har dessutom pratat med Anny som har kommit från USA innan ikväll och hon hade skickat ett jättefint vykort från Los Angeles och tro inte att lilla jag blev överlycklig när jag fick det, älskar nämligen att få vykort och just nu är det det enda vykortet jag har fått så just nu får den ta plats på min ståtliga anslagstavla, hihi! :)<3 Åt förresten en jättegod maträtt som Micke hade gjort och fy fan vad mäktigt det var, guuud! :O Förmodligen blir det kanske att prata med dom andra i gänget på Skype senare, men just nu är det fotbollen på teven som gäller. Frankrike och Tyskland är det som spelar just nu och hejar självklart på Frankrike, så nu blir det till att fortsätta kolla den sista halvleken, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 5 juli 2016 23:10

Min joggning i förmiddags gjorde mig verkligen pömsig idag, men jag har ändå lyckats få stryka klart kläder som jag inte pallade göra igår. Imorgon kommer min kille och kollar på fotbollen med mig förmodligen om han inte ändrat sig, det kan man ju liksom aldrig veta och då kommer det nog inte bli något blogginlägg. Nu ligger jag till sängs och ska strax sova, så ni får ha det så bra, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 4 juli 2016 23:35

Kan verkligen inte rekommendera skräckfilmen jag såg i fredags för den sög verkligen och det var nog förmodligen sista gången jag såg den också! Iallafall så har jag haft min kille denna helgen och igår är det en månad sen vi blev tillsammans, underbart. :)<3 Helgen spenderade vi med att gå ut en sväng och jag fick visa honom runt om i princip hela Ählm tills jag fick ont i benen och fötterna (converse är ingen hit om man ska vandra långt, hrm!) så vi gick tillbaka hemåt. Vi kollade på en av mina gamla teaterföreställningar och sen har vi kollat klart på dom två sista avsnitten av "Game of thrones". Bara synd att det som hände i avsnitt 9 inte kunde ha hänt i sista avsnittet istället. ;) Sedan har det varit fotbollstittande och tyvärr åkte Island ut och Frankrike är vidare till semifinal. :'( Min kille ville stanna tills idag eftersom han skulle jobba och det kändes genast tomt när han hade åkt, men jag tog en 40 min joggning + stretching efteråt så det kändes genast mycket bättre, gick och la mig och vaknade vid 12 och idag har jag faktiskt beställt kläder. Inte vilka kläder som helst heller utan riktiga träningskläder + bikini från märket Adidas nu när jag verkligen börjat på riktigt med träningen också, love it! :*<3

Av Amelie Kiliansson - 1 juli 2016 21:06

Ja, ni imorse blev det ingen joggning men senare vid 1 var det åter dags igen. Blev dock bara en halvtimme här också, det underbara svenska vädret gör en inte alltid så motionerad ibland! :/ Pratade med min kille innan idag och imorgon kommer han hem till mig och sover över. ^^<3 Nä, nu tänkte jag sätta på en skräckfilm som heter "I'll always know what you did last summer" och är en fortsättning från de andra två filmerna jag sett och sen vilket ska bli spännande att se eftersom jag inte har sett den innan så, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards