Alla inlägg den 12 juli 2016

Av Amelie Kiliansson - 12 juli 2016 23:20

Är just nu hos Anny och pratar på Skype med Axel och Mona. :) Anny visade runt mig vid Varbergs fästning och lite runt hela stan när hon hade mött upp mig med tåget, jättefint och mysigt var det och sen gick vi in i en galleria med olika klädbutiker och upptäckte en fotoautomat (tyvärr kan jag inte lägga upp hur vi såg ut på fotona eftersom jag respekterar Anny när det gäller att lägga upp bilder när hon är med, men dom blev askalasbra fast kanske inte så fullt seriösa, haha! :D) och sen gick vi vidare in på Gina Tricot och kollade på lite kläder, men köpte ingenting iochmed att jag redan har beställt så mycket kläder. Lite senare tog vi bussen hem till Anny, fick en liten rundtur inne i huset, fikade och sen skulle vi hämta Annys hund Ella och så tog vi en liten promenix innan det började regna. När vi skulle handla in lite godis och snacks med Annys mamma så hade dom tagit med Ella och en kärring hade stått vid Annys mammas bil och hade anklagat henne för att ha haft Ella så länge i bilen när vi knappt var inne i affären 10 min och snacka om att inte ha ett jävla liv, alltså! Både jag och Anny blev irriterade och jag muttrade: "Äääh, håll käften!" Och kärringjäveln hörde det och började kaxa tillbaka. Jag kan fatta att dom tänker på djurens bästa, men alltså kom igen! Vi var ju som sagt inte länge och handlade. Aja, när vi kom hem så kollade vi på "Sommarlov", åt mat och sen kollade vi på "Allsång på Skansen" och sen "The big bang theory" och nu ligger vi på Annys säng fortfarande och pratar med Axel och Mona. Imorgon tror jag vi drar och kollar på bio, men är inte säker fast det får vi ju se, pusshej på er! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards