Direktlänk till inlägg 27 juni 2016

Ut på joggingtur i det fria! :D(Y)

Av Amelie Kiliansson - 27 juni 2016 23:11

Hade faktiskt en riktigt bra midsommar som firades med killen och gamla vänner till honom. Tyvärr blev det ingen dans runt midsommarstången, men en volleybollmatch var ju inte dumt det heller! ;) Så att fira "svennevis" med god mat (grillad gris! :o), dricka och snaps med lite snapsvisor så var det helt enkelt underbart och få vara med och lära känna nya människor. Själv så har man inte firat midsommar på det viset så ofta, men jag hade jätteroligt iallafall och det är ju det som räknas.

Idag har jag iallafall varit duktig och kickat igång mig med att börja gå ut och jogga. Målet är just nu att jogga tidigt i princip varje dag, kanske ta lite ledigt också när det kommer till helg, men jag känner att jag verkligen vill komma igång med detta så att jag inte sitter inne hela dagarna bara. Så en klapp på axel ger jag mig själv! :D(Y) Pratade precis med Anny på skype innan som befinner sig i USA just nu och kommer inte hem förrens typ nästa vecka, men saknar henne gör man ju. :(

 
 
Ingen bild

anny

28 juni 2016 07:37

naawe. , saknar diiiig mä hjärtat ❤️ Ses snart

Amelie Kiliansson

28 juni 2016 21:54

Awww, STORA pussar & kramar till dig! :*:*:*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelie Kiliansson - Tisdag 9 april 23:46


?igår du lämnade jordelivet, farmor. Saknar dig väldigt mycket och har dig i tankarna vart jag än befinner mig. ...

Av Amelie Kiliansson - Lördag 6 april 20:01


Hör upp, alla ABBA-fans för ikväll kl. 20.00 på svt 1 och svtplay kommer ABBA att hyllas för sin vinst för exakt idag den 6 april 1974. Där kommer vara många artister som kommer att sjunga deras låtar och dessutom finns det en dokumentär som heter ?S...

Av Amelie Kiliansson - Fredag 15 mars 23:56


Fick äntligen mitt silviacertifikat från jobbet som damp ner i postlådan i förrgår. Happy happy! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Söndag 10 mars 23:12


Så var det nu dags för årets oscarsgala som sänds kl. 23.20 på tv4 och tv4play. Don?t miss that out! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Lördag 9 mars 23:28


Så var detta årets Mello över och så kan vi se fram emot maj-ESC om ett par månader, tjohej! :D(Y)...

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards