Alla inlägg den 11 april 2016

Av Amelie Kiliansson - 11 april 2016 23:32

Jo, som rubriken lyder så tog jag mitt allra första dopp nere i havet nära skolan i lördags. Anny och Alexander (en kille från mitt internathus) följde med, men Anny ville inte hoppa i. Så jag och Alexander vadade ut i det kalla vattnet. Dock simmade han ut längre så jag stannade där det var grunt och doppade bara kroppen. En aning skönt var det ändå att svalka av sig och då får man ju passa på när det är så soligt och varmt ute. Nu får ni tro att jag inte är riktigt klok, men ibland kan det vara rätt så tråkigt på internatet när man inte har nåt att göra om helgerna. När vi ändå var nere vid havet, passade jag på att ta lite fina bilder också. :) Jag och Anny hade planer på att baka pizza också och fy i helvetes vad bra den blev och asgod också! :D Så vi blev jättenöjda med resultatet. Får väl hoppas att vi får göra om det igen, hihi! ^^

Idag har vi haft produktion i princip hela dan. Vi har repat, fixat med rekvisita och ordnat med ljusbesättning för alla scenerna. Sen har vi också fått träna på att ställa fram grejerna som vi har på scenen och tillbaka. Imorgon blir det att försöka köra ett genomdrag av hela pjäsen även om Axel inte är här, så det ser man fram emot. Tänkte inte sitta här mer och skriva så ni får ha det så bra, puss! <3


OBS! Bakom kameran med bilderna på mig: Anny! :*<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards