Alla inlägg den 6 mars 2016

Av Amelie Kiliansson - 6 mars 2016 22:14

Då var man här igen och veckan har kännts ganska hektisk men så kan det ju vara när man går på teater. Förövrigt så i fredags var det en ny som har flyttat in i 22:ans internathus (där jag bor, alltså), mycket trevligt och nu är det fullt hus igen! :) Och i fredags var det min och Monas "Grej of the day" för denna vecka så hon visade upp ett roligt videoklipp på youtube och jag visade upp en dans och det gick ganska bra, faktiskt. :D(Y) Helgen har inte inneburit alls att ha pluggat det gamla manuset "Nu känns det bättre" och som vi kommer spela upp för två folkhögskolor nästa söndag, så nu får jag verkligen börja ta itu med det känner jag, men har tyvärr inte haft motivation till det. Annars så har man mest chillat, käkat pizza, kollat på Mellon och kollat skräckfilm med Mona. Håller just nu och kollar på "Baksmällan 3" med gänget just nu och ska fortsätta göra det så ni får ha det så bra tills dess, puss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards