Alla inlägg under december 2015

Av Amelie Kiliansson - 7 december 2015 23:23

Jag måste bara säga att vi gjorde jävligt bra ifrån oss av vår spökrunda i lördags! ;)(Y) Förutom att där var en liten kille på typ 4 år som väldigt skrämd och ledsen så vi fick inte skrämmas så mycket mer, men fattar fan inte hur föräldrarna tänkte där? Men iallafall så fick vi städa upp efter oss när vi var klara och sen käkade vi gröt och jag fick möta upp mamma och dom för att hämta lite mer grejer.

Idag hade vi en inställd lektion för att vår lärare var sjuk så där blev det extra sovmorgon och så fick vi sluta tidigare eftersom dom inte hade hittar någon vikarie till den sista lektionen. Eftersom Anny fyller år idag så var vi ett gäng från bara TPP (Teater På Plats) som tog bussen ner mot stan och åt. Egentligen skulle vi sticka vid 5 för väntans skull så vi stack inte förrens vid 6 och var tillbaka tjugo i 9. Blev så jävla mätt på vessuvion like usual, haha! :D Kommer förresten dyka upp lite bilder från spökrundan i lördags, men tills dess, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 4 december 2015 22:21

Ni är varmt välkomna till årets julbasar på Sundsgårdens folkhögskola i Hbg imorgon kl. 13.00-16.30, vi ses där! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 3 december 2015 23:42

Idag fortsatte vi med våra förberedelser inför julbasaren. Har fått hamna i en ny grupp och vi har fått plocka fram grejer vi behöver och ska fortsätta med det imorgon till 4. Efter det så följde jag med Ulla (internatföreståndaren) och Anny till polisstationen för att Anny skulle fixa nytt ID och sen handlade vi på Coop och sen hade vi bestämt oss för att laga mat tillsammans. Men först skulle jag duscha. Det fick bli pommes med korv och köttbullar som var ganska enkelt att laga, gott gott! (Y) Sedan drog jag in till 20:an och kollade på en film jag hade köpt som hette "Pain & Gain" med M som var asbra och nu ska jag strax sova, så godnattpuss på er! <3

Av Amelie Kiliansson - 2 december 2015 23:33

Idag fick hela teaterlinjen vara med på en hel lektion om hur man sminkar sig till nåt läskigt. Kul var det och själv blev man sminkad som en zombie, riktigt häftigt! (Y) Nu har vi kommit lite längre i planeringen inför spökrundan så att vi är indelade i små grupper där jag och tre andra tjejer har hand om vampyr-biten. Funderar faktiskt på att byta grupp, men får väl se imorgon. Annars så inatt fick Anny sova inne hos mig eftersom hennes dörr hade gått i lås. Inte så speciellt iochmed att vi bröt en liten regel med att man absolut INTE får ha övernattningsgäster hos sig men det var ju bara för den natten. :) Ska kolla färdigt "Hawaii Five-0", men ni får ha en awesome onsdagskväll, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 1 december 2015 22:54

Jahaja, ny månad igen och den sista dessutom för detta året. Just i nuläget håller vi på att förbereda för julbasaren på lördag då vi har hand om spökrundan, så det blir till att fortsätta planera imorgon, torsdag och fredag. Aja, har inte så mycket att säga mer än detta så ni får ha en riktigt go kväll, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards