Alla inlägg den 23 december 2015

Av Amelie Kiliansson - 23 december 2015 17:58

Såja, ännu närmre julen börjar vi komma nu och hoppas ni har hunnit handlat in alla era julklappar nu. :) Vaknade vid 12 idag och kollade på en jättebra film med Dwayne Johnson som hette "Journey to the Mysterious Island" med snygge Josh Hutcherson också och sen har det inte hänt så mycket mer än att jag både väntar på snön och julen. Men tyvärr lär det ju nog inte snöa imorgon, skulle jag tro. :( Ganska trist faktiskt iochmed att jag inte får nån riktig julkänsla om det inte snöar och jag tror att det är ganska många som känner samma sak speciellt när det gäller småbarn. Glad är jag iallafall att där kommer bli fullspäckat med massa filmer framtill nyår, så där har man nåt att kolla på, haha! ;) Ikväll laddar jag upp för uppesittarkvällen av Bingolotto så kommer inte vara så kontaktbar då och mamma och Micke ska tydligen också spela med mig, men återstår att se om dom pallar vara uppe till 5 över 12? :O Aja, ska kolla klart julfilmen "Nu är det jul - igen 2" som går på kanal 5 nu och sen blir det julkalendern och sedan duschen för min del, så pusshej så länge! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards