Direktlänk till inlägg 14 december 2015

Luciafirande inklusive med lärarna

Av Amelie Kiliansson - 14 december 2015 22:39

Nu kan man äntligen pusta ut efter dessa två skolföreställningar, men tyckte inte att första publiken var så särskilt skrattsamma men kan ju vara för att de inte har teatervanor. Däremot så var den andra publiken mer mottagtagbara så det var ju tur det, haha! :D Annars så har vi flesta av TPP haft en mysig filmkväll och kollat på "The amazing spider-man 2" och som vanligt skulle jag börja böla i slutet. :( Efteråt ville jag kolla på "Grinchen", älskar honom och filmen to much!
Så idag har vi haft teaterhistoria och gått igenom frågor om "Hamlet" som vi hade haft i uppgift att läsa på men det var ingen som hade läst den och sen har vi haft mycket med vår premiär och skolföreställningar så då har vi behövt pausa lite. Sen har det varit improvisation där vi övat inför en föreställning på torsdag som jag dock inte tänker vara med på, tyvärr och det är helt frivilligt att vara med eller inte, men lektionerna är obligatoriska så har inget val då. Sedan har vi haft röstlektion och sen STM, så så har dagen sett ut och nu tänkte jag sluta skriva och önska er en go måndagskväll! :*<3


Btw, ville bara gratta Anny för att hon fyllde år förra måndags och därav blev det en utekväll med god mat och gott gäng! :D<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelie Kiliansson - Tisdag 9 april 23:46


?igår du lämnade jordelivet, farmor. Saknar dig väldigt mycket och har dig i tankarna vart jag än befinner mig. ...

Av Amelie Kiliansson - Lördag 6 april 20:01


Hör upp, alla ABBA-fans för ikväll kl. 20.00 på svt 1 och svtplay kommer ABBA att hyllas för sin vinst för exakt idag den 6 april 1974. Där kommer vara många artister som kommer att sjunga deras låtar och dessutom finns det en dokumentär som heter ?S...

Av Amelie Kiliansson - Fredag 15 mars 23:56


Fick äntligen mitt silviacertifikat från jobbet som damp ner i postlådan i förrgår. Happy happy! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Söndag 10 mars 23:12


Så var det nu dags för årets oscarsgala som sänds kl. 23.20 på tv4 och tv4play. Don?t miss that out! :D(Y) ...

Av Amelie Kiliansson - Lördag 9 mars 23:28


Så var detta årets Mello över och så kan vi se fram emot maj-ESC om ett par månader, tjohej! :D(Y)...

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards