Alla inlägg den 23 september 2015

Av Amelie Kiliansson - 23 september 2015 22:20

Glömde ju tala om för er igår att det var första gången sen eldolyckan i köket med dom stekta äggen ägde rum, som jag började stå bakom spisen och laga mat. Det fick bli något enkelt som makaroner och köttbullar, gott gott! :) Kände mig extremt duktig faktiskt, men vill kunna laga något annat vid ett senare tillfälle. Nog om det, men idag i skolan fick jag leka lite regissör med min monolog och asbra blev det, fast det blir inga repliker inblandat bara visuellt. Kände mig först ganska osäker hur min egna scen skulle vara och se ut och vad personerna skulle säga, men det gick an! :D Vi hade haft värsta hårdträning imorse, så det var asskönt att få duscha efteråt och när man väl kom hem så blev man så trött så det fick bli en lååång tupplur. ;) Sitter och kollar på "PH" just nu, men ni får ha en bra kväll, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards