Alla inlägg den 13 september 2015

Av Amelie Kiliansson - 13 september 2015 23:06

Tog tåget in till Hbg och sen stadsbussen vidare till den hållplats där jag skulle möta upp min moster också igår. Jag fick kolla på när hon fixade maten och sen skulle vi dra till en pub där hon skulle få låna två stora silverplåtar till salladsbuffén vi skulle fixa till senare. Jag hjälpte henne med det när vi kom hem till henne och sen kom min kusin Eve och vi satt och snackade lite. Maten var asgod och eftersom min kusin är vegan så fick vi vara nyttiga idag för hennes skull, så till efterätt blev det laktosfri glass med massor av goda frukter till. :) Man blev så mätt! :D Efter det skulle Eve dra, så jag och moster kollade på två jättebra men ändå förfärliga filmer och sedan blev det läggdags innan 11 eftersom moster skulle jobba dagen efter. Jag somnade inte förens kvart i 1, men ändå kunde jag dra mig upp kvart över 8 imorse. Det gick liksom inte att sova vidare. Jag och moster åt frukost och sen följde moster mig till en annan stadsbusshållplats och sen när jag väl kom fram till Knutan så hade mitt tåg redan dragit, så det blev den gula bussen till lilla Ählm även om det tog ungefär en timme att landa där.

Just nu kollar jag på "Fast & furious 5" i väntan på att "Efterlyst" snart ska börja och sedan blir det läggdags för min del för skolan imorgon bitti så, pusshej på er! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards