Alla inlägg den 22 augusti 2015

Av Amelie Kiliansson - 22 augusti 2015 23:05

Eve kom och sov över hos mig till idag och vi drog till Väla med bussen imorse för hon skulle hämta ut sina nya glasögon (jättefina var dom!) och sen så fick vi köpa varsin baguette eftersom vi inte hade mer bröd hemma, bara gammalt. Jag köpte förresten en bh på Cubus till min kusin som hon ska få i födelsedagspresent, fick bli en mörkblå men trosa till det sket jag i för jag vet hon kommer uppskatta det hon får ändå. Efteråt så drog vi till Max för att Eve skulle köpa en milkshake och sen blev det bussen hemåt. Eve blev hämtad vid två-tiden och jag drog till pappa eftersom jag inte hade något annat att göra. Får se om det blir åter en tripp till Väla igen imorgon fast med syrran, men det får vi ju se. Nu tänkte jag faktiskt strax sova, så godnattpuss på er! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards