Alla inlägg den 6 juli 2015

Av Amelie Kiliansson - 6 juli 2015 23:40

Fick ju bli Hbg för att se Stiftelsen i fredags. Dom var så sjukt jävla bra live måste jag säga och det bästa var att det var fri entré och att vi stod nära till när dom sjöng, så man blev ju nästan döv av att stå där, men det var det fan värt! :D<3<3 Asmycket folk, men det klarade jag av till slut för mig som annars är folkskygg. Vi stannade i Hbg ett tag till och gick till ett tivoli som var där och spelade om vinster, åt på donken, jag lyckades tappa min femhundring (duktigt, Amelie!), vi satt i solstolarna vid Gröningen och sen drog vi hem så jag kunde ta ut pengar igen. Annars har jag haft en jävla rolig och bra kväll/natt! ;)(Y)

Igår drog jag och mamma till moster och åt och snackade. Idag har jag inte gjort så mycket, men imorgon drar till lilla Ljungbyhed och stannar tills på fredag, så så ser veckan ut för mig iallafall. Just nu så ska jag föna mitt hår (fick ju tvätta det en gång till nu eftersom jag tabbade det med nån jävla gelkräm), sen föna, platta det, spela mina spel på mobilen och sen sova. Men vi höres väl imorgon eller nåt, pusshej! <3


OBS!!! Kommer lite bilder från Stiftelsen-konserten och resten av helgen här! :D<3<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards