Alla inlägg den 1 juli 2015

Av Amelie Kiliansson - 1 juli 2015 00:58

Har legat sjuk i två dagar så därför har jag inte uppdaterat er men nu börjar jag känna mig mycket bättre! :D(y) Helgen har varit händelserik och rolig. Jag och Eve gick till den nya italienska glassbaren här I Ählm för att inviga den, men glassen var INTE italiensk som vi hade förväntat oss, fast god var den! ;) Min moster var hos oss och sov över, vi tittade på en jättebra skräckfilm som hette "Case 39", snackade lite och fotade och så. :) Har för det mesta slappat framför teven till en skräckfilm: "Chucky"-2:an som jag inte tycker är lika bra som 1:an men det fick ju duga eftersom mamma och Micke ville se den.

Ikväll var det final av U21-EM i fotboll mellan Sverige och Portugal och Sverige tog guldet för första gången, så sjukt jävla stolt över målvakten Carlgren och pågarna! ;D<3 Imorgon eller rättare sagt, idag kommer min syrra för att klippa mitt hår eller iallafall toppa det så hon kommer innan 11-tiden, alltså måste jag snart lägga ifrån mig mobilen och försöka sova några timmar. Fast måste självklart spela mina mobilspel först, hihi, godnattpuss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards