Alla inlägg under mars 2014

Av Amelie Kiliansson - 8 mars 2014 22:10

Får väl gratta Sanna för vinsten i "Mellon" ikväll, fast har faktiskt egentligen velat ha henne till ESC sen hon var med förra gången, så hellre att hon vann än Ace! :D<3 Och ikväll har jag varit schysst mot Radiohjälpen så med detta säger jag godnatt! <3

Av Amelie Kiliansson - 8 mars 2014 19:53

Fick mitt efterlängtade "Hobbit"-lego igår så har byggt klart det men tyvärr råkade allt hamna på golvet så det gick sönder så får bygga om det en annan dag. -.- Just nu är jag själv hos mamma för hon hämtade mig hos pappa innan idag och jag har lyckats packa ihop två flyttlådor med bara kläder än så länge men fortsätter imorgon bitti istället med resten. :) Hoppas där inte kommer några inbrottstjuvar hit som det har gjort nu hela denna veckan, men jag avvaktar och ser och så länge så taggar jag för "Mellon" ikväll, så hoppas på att antingen Yohio eller Linus vinner ikväll men jag tycker att Panetoz också är ganska bra! ;)<3 Vilka artister vill ni ska vinna ikväll, då? Nä, nu tänkte jag fortsätta sitta lite vid datorn ett tag till, pusshej!

OBS! Lägger upp en bild på min semla från då det var Fettisdagen, hihi, eller inte just den dagen jag åt semlan. :P

Av Amelie Kiliansson - 5 mars 2014 22:08

Tänkte uppdatera om vår långa resa mot Malmö till siencefictionmässan i lördags där. Katta ville hänga med oss så hon fick sova över och vi blev skjutsade till Klippan och fixade med våra biljetter och sen tog vi tåget dit och det gick bra. Vi trodde inte att vi skulle hitta dit och det var en kille som också skulle dit så han fick följa efter oss. Kön dit var aslång men det var tur att vi var där i god tid innan öppning och det var några filmfigurer från filmen "Star Wars" som kom och underhöll oss alla, haha! :D Och en av dom pekade på mig två gånger just för att jag skrattade åt dom, hihi! ;) Vi fick hänga av oss våra jackor och väskor även om det kostade och stämplade på handen. Aja, vi fick träffa på Steven Mccoy från "Hobbit"-filmen och snacka lite smått med honom, så det var en sjukt nervös men rolig upplevelse att få se honom och dessutom så signerade han ett kort som man fick köpa. :D<3 Eve skulle skaffa ett signerat kort till sin pappa av en som heter Michael Madsen och sen gick vi vidare och köpte andra signerade planscher och osignerade, fikade efteråt och gick sen in igen. Köpte mig ett stjärnhalsband från vikingatiden och därmed var jag sen nöjd med mina köp! :) Resan tillbaka hem blev sen dryg eftersom vi skulle få vänta en hel jävla timme på bussen i Stehag men minutrarna gick ändå fort och Katta fick åka vidare till Klippan medans jag och Eve hoppade av i Ljungbyhed. Det var den helgen, men lägger upp lite bilder därifrån och resten kan ni ju kolla in själva på fejsan och planscherna kommer jag inte fota förens jag har fått tag på ramar till dom so you know och tänkte bara tipsa om att det är tvåan av "Star Wars" som går på 6:an just nu för er som gillar lite siencefiction, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards