Alla inlägg under februari 2014

Av Amelie Kiliansson - 7 februari 2014 21:50

Fick jobba med Julian idag och det gick förvånansvärt fort att plocka äggen idag, men sen fick Julian åka hem efter ett tag eftersom han inte var så kry. Sen kom pappa och hämtade så vi stack till farmor för att käka och sen körde vi till pappa så jag fick packa, så att pappa skulle köra mig hem till mamma eftersom att imorgon åker vi till Göteborg, så jag och syrran ska få stanna över hos vår kusin Marie-Lor som bor där ju, men det blir tills på söndag bara. Vi åker redan vid 10-snåret, skulle jag tro men jag tror inte jag kommer uppdatera så mycket då, men det får vi ju se. Kunde förresten inte låta bli att beställa två ringar i äkta silver från Guldfynds hemsida, hihi! Kommer bilder på dom två nu, men annars får ni ha en bra och go helg på er, pusshej! 


   

Av Amelie Kiliansson - 6 februari 2014 15:48

Fick jobba själv resten av dagen eftersom Ulrika skulle iväg till Stockholm, så just nu sitter jag i pappas Båstads kommunbil och vi är påväg till farmor just nu. Pappa fick hämta ut det stora paketet som kom till mig idag, så när vi åker hem så ska jag testa både jackan och alla de andra kläderna och förstås accessoarerna. ;) Ska inte skriva mer nu, så ha en fortsatt bra dag, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 5 februari 2014 22:23

Beställt från http://www.takidashop.com! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 4 februari 2014 23:18

Tog en fika med Hanna från AF igår efter jobb, vi fick fika inne på Maxi istället för att åka till IKEA. Vi pratade om mitt jobb och lite annat och då frågade jag henne vad som händer efter att min anställning och då var tanken att den skulle fortsätta men då tänkte jag på att fråga henne om jag kunde börja studera till veterinär men tyvärr har jag inte höga betyg till det så det kunde jag fetglömma. :( Däremot kunde jag studera på en folkhögskola eller komvux till djursjukvårdare istället så nästa vecka bestämde vi att jag skulle prata med en yrkesvägledare i Ählm och Hanna skulle ta reda på vilken folkhögskola jag kunde plugga på. :) Så nu är jag ganska lättad iallafall efter att jag har haft dessa frågor i mitt huvud länge! ;) Aja, ska nog ta och skriva min arbetsrapport nu och sen blir det "Cold Case" och till sist sova, natti på er andra! <3

Btw, så får jag slänga in ett ännu ett grattis till vårt kära sociala nätverk Facebook som fyller hela 10 år idag! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 3 februari 2014 17:25

Beställt från bonprix.se! 


                   





Av Amelie Kiliansson - 2 februari 2014 12:06

Tänkte dra mig upp från sängen och ta mig en varm dusch och sen mot eftermiddagen sticker jag och pappa till farmor och sen händer det inte så mycket senare. Det är ju slappesöndag idag, känner man! ;) Men nu ska jag inte ligga här och trada med er, ha en bra söndag, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 1 februari 2014 23:45

Beställt från dunken.se! :D<3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards