Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Amelie Kiliansson - 9 februari 2014 15:31

Sitter just nu i bilen påväg mot kära Skåne igen, men har haft det skoj hos kusinen. ;) Vi fick mötas upp vid entrén till hotellet igår där mamma och hennes nya kille skulle stanna över för under tiden vi hade väntat på att vår kusin skulle möta upp oss fick vi vänta inne på hotellrummet så länge så vi fick ta hissen ner och Marie-Lor ville träffa mamma och hennes kille och snacka lite och sen gick vi och fikade på ett fik och sen fick jag och syrran köpa oss ett sånt där kort till spårvagnen så vi åkte med den (för första gången för mig) hem till henne men innan dess fick vi handla maten vi skulle äta och lite snacks först. Vi kollade på en film som hette "12 years of a slave", hemsk men ändå bra och vi snackade om våra släktingar under tiden som vi fick pausa filmen men vi fick kolla klart på den och sen blev det "Mellon" och så kollade vi på en Frankenstein-film och till slut blev det "Saw 6". Sedan blev vi så trötta så vi gick och la oss, jag och syrran fick dela säng, så man somnade ganska snabbt! :)

På morgonen så åt vi frukost, snackade, drack te och drack smoothie som var asgott med smak av blåbär, banan och citron. :D Sedan så hämtade mamma och hennes kille upp oss och vi åkte ner mot centrum för att syrran skulle in på en bokhandel för hon pluggar om ekonom/juridik och jag lyckades hitta en bok om Sveriges rikeslagar men jag köpte den inte för den var för dyr, haha. :D Efter det så gick vi in i ett köpcentrum och kollade på kläder och nu väntas en lång resa hemåt, men hoppas att er helg varit lika händelserik som min för där var en del att se i Göteborg tyckte jag så kanske flyttar dit i framtiden men det får man ju se men tänkte ta mig en liten tupplur nu, pusshej!

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards