Alla inlägg under september 2013

Av Amelie Kiliansson - 24 september 2013 19:09

Vart en ganska dålig update sen jag kommit hem till Sverige igen, men varit tvungen att göra ett salmonellaprov och resultatet visade att jag inte hade nån salmonella, tuuur! ;) Har spenderat en helg hos Eve och sen har hon varit hos mig en annan helg också. :) Skönt att vara hemma igen i lilla Skåne iallafall! :P

Men nu har jag börjat jobba igen och det är skönt som tusan det med! (Y) Min syrra fyller hela 16 år idag också, så hon blev nöjd med sina presenter hon fick särskilt det hon fick av mig, hihi. :D Aja, tänkte bleka mitt hår efter jag käkat och sen imorgon får jag nog ta och bleka det igen iochmed att jag vill färga håret rött sedan men tills dess får ni ha en go kväll, puss! <3

Av Amelie Kiliansson - 19 september 2013 23:31

Kommer att sakna dig som in i helvete och du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta, min lilla fina och underbara pojke. Du hamnar på en mycket bättre plats nu, men vi ses nog snart igen, hoppas jag. :*:*:*<3<3<3

Av Amelie Kiliansson - 1 september 2013 13:54

...då kan man ta sig en promenad ute och rensa alla negativa tankar.

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards