Alla inlägg den 21 juli 2013

Av Amelie Kiliansson - 21 juli 2013 23:16

Vi tänkte först cykla till marknaden men blev ditskjutsade istället. Där var inte så mycket folk men varmt var det! :O Danne Stråhed var där och sjöng så då var det inte så konstigt att de flesta drog för att kolla på honom. Men jag köpte mig orange-svart high school-jacka, en sådan som jag viljat ha länge. :) Fick fel storlek, men den passade mig ändå! :D(y) Vi köpte slush-dricka och Eve skulle köpa sin egna design på sin Iphone. Så vi fick vänta i en halvtimme två gånger, men bilden på Moje blev skitbra! ;) Innan dess så köpte vi oss korv med bröd och sen ville vi inte vara kvar mer så vi blev hämtade sen. Åt kvällsmat och tog sen bussen till Klippan där Roger hämtade mig och vi körde inom macken för att jag skulle köpa cheeze hearts men dom hade inte dom där så vi körde till Maxi istället och nu så halvligger jag på soffan och har precis bölat till filmen "The last song" och nu tänkte jag kolla på "Scream" innan jag bäddar ner mig inför jobbet imorgon, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards