Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Amelie Kiliansson - 18 juli 2013 23:29

Man kan ju lätt säga att vi har fått slita mer hårt idag än igår, men det gick ju bra som vanligt annars. Fick gå in till 1:ans hönor och plocka äggen helt själv och man kände sig inte lite förföljd heller! ;) Sen fick jag hjälpa Alexandra att försöka sopa ut allt vatten från stallet där hönorna som vi har gasat varit. Och det tog jättelång tid, så vi hann inte mer eftersom vi slutade 4.

Följde med Alexandra sen när hon skulle köpa spån och sen vidare hem till henne. Vi fikade först och sen hämtade vi in hästarna från hagen och gjorde vid dom. Denna gången tog vi en lite kortare runda, men det gick ju ganska bra ändå men töltade inte på Gidja utan det fick bli trav idag. :) Men synd var det om Alexandra som höll på att ramla av när Shisel snubblade till, men hon klarade sig annars men Shisel skadade sin mule lite. :/ Tog ut hästarna sen till hagen och kollade på när de rullade sig till sist. :P Imorgon jobbar jag förmodligen själv om nu inte Julian hjälper till förstås, men annars klarar jag det galant själv. Mina kläder från nelly.com kom förresten idag och kläderna passade helt okej! :D Men nu är det sovtime för mig, godnattpuss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards