Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Amelie Kiliansson - 17 juli 2013 23:34

Vart lite tjafs med chefen på jobbet idag om att det var skitigt och stökigt när vi plockade äggen på 3:an. Synd att man blir beskylld bara, men vi gör ju så gott vi kan och ibland är det bättre att man biter ihop och inte protesterar alls. Jag är en sådan som inte vill hålla på och käfta och så, men ibland har man faktiskt rätt att säga vad man tycker! ;) Det har iallafall gått bra att jobba annars, fick ju gå in hos hönorna på 1:ans stall och plocka äggen där. Fick städa också.

Red ut ett tur med Alexandra innan idag, fick rida Ulrikas lilla polle Gidja och vilken känsla man får när man sitter på hästryggen! Saknar verkligen när man gick på ridskola och bara fick känna hästens goda doft. <3 Så vi red en extra lång runda och jag fick tölta och skoj var det! :D Imorgon kommer jag också få rida och det ska bli kul. :) Men nu loggar jag ut mig, godnattpuss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards