Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Amelie Kiliansson - 12 juni 2013 23:46

Jävligt rolig dag idag må jag säga! På väg mot Gbg så tramsade jag och Eve och sjöng falskt till radion, haha! :D Var asmycket folk när vi kom fram och sen när vi väl hade fått våra åkband så bestämde vi oss för att käka vid 3 så vi hann ju åka Lisebergbanan en gång och jag tvingade på Eve att hon skulle åka den med mig och fast hon inte tyckte om det hade vi ändå skoj! ;) Efteråt åt vi, tog kebabtallrik för matkupongen. Vi åkte Kållerado med Marie-Louise, roligt som fan och dyngsur blev man! (Y) Vi vågade oss på att gå in i Spökhotellet Gasten och denna gång gick jag inte sist. Men sen beslöt vi oss för att gå in där en gång till och denna gången var det INTE läskigt! ^^ Första gången man inte blundar, hehe.

Sedan så åkte jag och Ange Kanonen, fast kön var inte så lång och efter det åkte vi Balder, men denna gång åkte jag med Kevin och trodde jag skulle dööö! :O Vid 7 skulle alla samlas och sedan skulle vi dra oss hemåt, så tyvärr hann vi inte åka Flumeride och inte heller Jukeboxen och Atmosfair. :( Men åkte det mesta iallafall och jag och Eve köpte gröna kaninöron, hihi! :P När vi kom fram till skolan, skjutsade Cecilia mig och Patrik hem. Kommer lite bilder nu, men nu blir det läggdags för trötta men lyckliga mig, godnattpuss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards