Alla inlägg under maj 2013

Av Amelie Kiliansson - 9 maj 2013 22:46

Sitter just nu hos Katta och vi ska se en av mina "Step Up"-filmer. :) Imorgon far jag mot Ljungbyhed till Eve och stannar över. Sverige losade mot Kanada med 0-3, suuugit! :( Ange tattade sig idag och skickade en bild på sin tatuering, jättefin. :)<3 Men ni får ha en god fortsatt kväll nu, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 8 maj 2013 23:38

Gick bra på praktiken idag också, så imorgon är man ledig på grund av röd dag, då ska man sova lääänge! ;) Mitt AC/DC-iphoneskal kom idag förresten. :D Så nu sitter min telefon i den, hihi! <3 Dessutom blev det blå-gul seger för Sverige mot Norge idag, wiiieee! :D<3 Har alltså lyckats samla ihop mycket poäng med dessa live-frågor. ;) Men men, sovdags för mig nu iallafall, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 8 maj 2013 23:36

Gick bra på praktiken idag också, så imorgon är man ledig på grund av röd dag, då ska man sova lääänge! ;) Mitt AC/DC-iphoneskal kom idag förresten. :D Så nu sitter min telefon i den, hihi! <3 Dessutom blev det blå-gul seger för Sverige mot Norge idag, wiiieee! :D<3 Har alltså lyckats samla ihop mycket poäng med dessa live-frågor. ;) Men men, sovdags för mig nu iallafall, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 7 maj 2013 21:43

Har gått hur fint som helst på praktiken, var ju inte så mycket ägg att plocka. :) Mycket varmt ute idag också, puuuh... ;) Har fått en invitering på att det är studentmiddag, dagen innan jag tar studenten, härligt! :D Men, nu ska jag kolla klart på "Game of Thrones" och sen blir det läggdags för min del, pusshej. <3

OBS!!! Glömde ju nästan nämna att Eve fyller hela 20 år idag. Grattis, grattis! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 6 maj 2013 23:44

Var med och körde lite traktor ute på försöken idag. Monika fick sitta bredvid medans jag fick ringvälta. Gick jättebra, men har ringvältat förut. :) Dessutom har det varit sjukt varmt, riktig sommarvärme faktiskt! ;)(y) Sverige vann dessutom mot Vitryssland i ishockey med 2-1, gött!!! :D<3 Så imorgon är det praktik och på onsdag och så är man ledig på torsdag och fredag, kan ju inte bli bättre. :) Och idag är det en månad jag kvar tills lilla jag fyller 20, hihi! Har nästan ingen aning vad jag önskar mig, men det får jag se, godnattpuss. <3

Av Amelie Kiliansson - 5 maj 2013 23:56

Inte gjort så mycket idag, men käkat på kinarestuarang iallafall och mätt blev man! ;) Nu ska här snart sovas så, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 5 maj 2013 22:34

               

Av Amelie Kiliansson - 4 maj 2013 23:44

Stack till Väla och köpte min studentklänning idag och sen åkte vi till Familia och köpte mina skor. Mycket glad och nöjd över mina köp! :D Löste melodikrysset idag också, gick ju sådär... Vi har haft gäster idag dessutom, men nu ska jag fortsätta kolla på "The walking dead", pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards