Alla inlägg under maj 2013

Av Amelie Kiliansson - 19 maj 2013 23:01

Såg precis klart på hockeyn, sjukt jävla underbart att vi fick vårt guld med 5-1!!! :D:D:D<3<3<3 Så inatt somnar man lycklig, hihi! ;) Dock kom vi på 14:e plats i ESC igår, not so good, men vårt kära grannland Danmark tog vinsten istället och bara älskar deras låt så jag röstade fyra gånger! :D<3

Idag tänkte vi köpa mina svarta låga Converse men dom flesta affärerna var stängda så vi åker och köper dom imorgon istället. :) Köpte dessutom den nya ESC-skivan! ;D Men nu ska jag packa mina gympakläder och sen ska jag sova, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 19 maj 2013 22:30

Glömde uppdatera igår vad som innehöll i påsarna och här har ni det! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 18 maj 2013 17:35

Jag, mamma och hennes kompis Magdalena var nyss på Väla och shoppade lite. ;) Lägger snart upp vad jag har köpt, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 17 maj 2013 23:42

Finns många idioter här i världen, tyvärr... :/

Sköt lerduvor i Örkelljunga idag på jägarexamen. Gick skit! Är tyvärr för arg för att skriva just nu, men Sverige vann otroligt nog mot Kanada igår. :) Aja, pusshej! <3

Av Amelie Kiliansson - 15 maj 2013 23:20

Ligger just nu till sängs och ska snart sova, men kan inte låta bli att tänka på att jag höll på att strypa ihjäl en höna idag. :( Fick lite smått panik när den hade fastnat i burstängslet, men som tur var kunde hönan ta ut sitt huvud själv! :) Sen skrek den till lite och det lät lite kul faktiskt, hehe. ;)

Aja, efter vi hade plockat klart alla ägg på 3:an, så stack vi in till Östra för att snacka med Micke om att jag skulle få låna en traktor och övningsköra med och det skulle han fixa! :D Trodde ju först att jag skulle fått köra idag, men traktorerna var inte inne, tyvärr. Så nu ska jag drömma sött iallafall, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 14 maj 2013 23:10

Uppdaterade inte igår för att jag var för trött. Var hos Johnny i hans nya lägenhet i Östra och sen kom Izabelle som är en tjejkompis till oss. Vi lyssnade på en del rock- och dansbandsmusik och Johnny spelade på sina gitarrer, haha! :D

Har precis just nu kollat klart på ESC, jag röstade på Danmark och det bidraget kom vidare. :) Imorgon efter praktiken ska jag och Ulrika köra till skolan och fråga om jag kan låna en traktorn och köra upp till körgården med. Men nu ska jag se klart på "Saw", pusshej! <3.

Btw, blev det en åter härlig vinst för Sverige mot Danmark, 4-2! :D<3

Av Amelie Kiliansson - 12 maj 2013 22:08

Sorry för en dålig uppdate, men hade väldigt kul igår. Lekte både med Lovisa, Nina och Gustaf och vi dansade och hade oss till "Gangnam style"-låten, haha! :D Men, men imorgon är det skolan igen, suuuck... Aja, inte många veckor kvar till studenten så! ;)

Fick hjälpa Gustaf med sin matteläxa och hans kompis Oliwer har varit här och lekt lite. :) Så nu ska jag och Eve sussa gott, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 10 maj 2013 23:24

Inte gjort då mycket idag, men Katta väckte mig, vi åt frukost och sen tog jag bussen till Ljungbyhed och mötte upp Eve i Elsy's shop. När vi kom hem, så kollade på alla de sex avsnitten av "Game of Thrones" på hennes dator. Tramsat oss har vi såklart gjort också, hihi! ;) Imorgon tänkte jag hjälpa Eve att städa på rummet då hon som sagt ska ha sitt kalas. :) Men nu tänkte jag plugga vidare på mitt jägarexamen, pusshej! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards