Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Amelie Kiliansson - 3 maj 2013 23:49

Tänkte att jag skulle lägga upp de filmer jag har köpt under denna månaden, mest av allt är jag glad för "Step Up"- filmerna. :D<3 Så funderar på om jag ska börja dansa igen...? ;)

Av Amelie Kiliansson - 3 maj 2013 23:45

Kan lätt bli lite fel när man har laddat upp bilder här... :/

Av Amelie Kiliansson - 3 maj 2013 23:42

Min och Kattas plan idag gick tyvärr åt stöpet, men tänker inte berätta än vad det är vad vi ska göra, hihi! ;) Fick i alla fall vara med på lite hundträning idag och vi tog ut två av hundarna på träningsbanan; Gizmo och Isak. :) Gick jättebra annars, slapp ju svetskursen! :D Gjorde övningsfrågor inför provet i jägarexamen, fick ändå många rätt och jag kunde koncentrera mig bättre när jag var själv. Pontus hade stuckit hem, så man fick klara sig på egen hand. ;)

Efter skolans slut så gjorde jag, Katta och Ange en busig sak i klassrummet som några av lärare säkert kommer bli överraskade av på måndag, haha! ;D Bildbevis kommer här.
Följde med Katta hem till Klippan, vi åt kebabtallrik som vi hade beställt från Chaplin och sen tog jag bussen hem och nu ska jag sova, godnattpuss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards