Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Amelie Kiliansson - 1 maj 2013 23:32

Orkar inte lägga upp de nya filmerna jag har fått, så gör det imorgon istället, för just nu ligger jag i sängen och inväntar den sista praktikdagen imorgon. :) Så, godnattpuss! <3

Av Amelie Kiliansson - 1 maj 2013 15:42

Eve stack hem innan idag, men vi hade sjukt kul igår: dansade och kollade på filmer, det var så vi firade VÅR Valborg iallafall!  

Hon hade dessutom köpt två filmer åt mig och en av dom var "Sagan om ringen: Härskarringen", så blev så glad eftersom det var den enda som hade fattats av alla de andra två filmerna.  Lägger upp alla de andra filmerna jag hade beställt också senare. Vi gick in och kollade på lite studentklänningar till mig och då hittade vi en riktigt snygg en och plus att jag hittade studentskor som passar, så lägger upp dom här nu.  Annars så hoppas jag att ni andra också hade en trevlig Valborg, men nu ska jag dra mig härifrån, pusshej!   



   

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards