Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Amelie Kiliansson - 12 mars 2013 23:08

Blev hämtad från praktiken av Hans som körde ner mig till skolan, där värdegrundsmötet skulle vara. Dock var det bara jag och min kompis Sandra. Vi fick kolla på en film om nätmobbning och diskuterade lite med Ann-Sophie om hur vi skulle kunna lösa det här. Då kom vi fram till att ha en hel tema-dag med alla på hela skolan. Just nu, så kommer jag inte att avslöja vad som kommer att hända just den dagen. Vi har dock inte bestämt när det ska vara heller.

Iallafall, så när jag kom hem, så följde jag med mamma och Roger till Helsingborg och sen körde vi till Rusta för att kolla på elgitarren. Jag såg en annan elgitarr, fast som var mycket snyggare än den svart-vita. Tyvärr, så kommer de inte sälja ut mer elgitarrer och om jag ska ha en förstärkare kostar det 1000 spänn sammanlagt! Så jag hoppas till nästa vecka att elgitarren är kvar, tills dess jag får mina pengar då annars blir jag icke glad. Näe, läggdags för min del nu, godnattpuss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards