Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Amelie Kiliansson - 10 mars 2013 20:07

I brist på rubrik, så får det bli ett snabbinlägg igen. Missade tyvärr att skriva om gårdagen igår, så berättar lite snabbt. Stack till Katta och vi beställde kebabrulle och räksallad, sen kom Ange som hade beställt kebablåda och vi satt och åt. Vi kollade även på Mellot och jag hade röstat ett flertal på Yohio, men tyvärr så räckte inte poängen, så Robin tog vinsten istället! Glad var man ju ändå, för han hade ju en bra låt. Vi gick och la oss ganska sent, så trötta som vi var, haha!

Vaknade idag av att Sara ringde, hon var hos Eve och skulle komma hit en sväng. Vi åt frukost (överbliven kebabrulle för mig) och sen stack Ange hem och sen gick jag och duschade. Sara hade kommit och vi stack hem till henne och snackade lite. Sen skulle jag och Katta ta bussen till Åstorp och käka där. Senare mot kvällen tog vi bussen tillbaka till Klippan, jag fick köpa cigg, godis och energidricka och vi drog upp till Sara en sväng och sa att vi inte orkade vara ikväll och jag fick hämta min film som jag hade lämnat där, så vi stack hem till Katta. Nu ska jag ta mig en cigg innan vi ska kolla på filmen "Shoo bre", men bjussar på lite bilder, godnattpuss! <3

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Ovido - Quiz & Flashcards