Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Amelie Kiliansson - 8 mars 2013 22:20

Var ju på Dunkers kulturhus i Helsingborg med bara 3:or och 4:or. Där var jättefina fotografier på djur från Afrika och han som hade fotograferat dom heter Nick Brandt. Mest av alla dessa fotona, gillade jag elefanterna, så sjukt jävla bra närbilder och allt! Tänkte att jag kunde lägga upp några av Nicks foton här, kanske... Tog en stor planch på en elefant som hette Igor, men som tyvärr inte lever idag. Mycket intressant att kolla in och fast jag inte är så mycket för konst, var detta nog det bästa hittills jag varit med om!  



Ja, då var det ju Internationella Kvinno-dagen idag, men brukar annars inte fira det så stort med mamma och syrran. Vi tog lite galna foton som jag tänkte lägga upp här imorgon kanske.   Imorgon kommer Ange till mig och då ska vi åka med mamma till Väla och beställa tid för att pierca oss. Skönt att ha övertalat mamma lite grann, hihi!   Nej, nu ska jag gå och lägga mig för jag känna mig mycket sömnig just nu, godnattpuss!  

Presentation


What doesn't kill you, makes you stronger!

Fråga mig

38 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg? (a)
 Skitbra!
 Bra
 Sådär
 Urkass!
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SKRIV!


Skapa flashcards